7 Haziran 2011 Salı

Çemberin içinde veya dışında olmak.... İşte bütün mesele bu...

       Daire şeklinde bir masa etrafında n kişi kaç değişik biçimde oturabilir? Ezberden söylersek: (n-1)! .Peki bu neden böyledir? Çemberde herhangi bir başlangıç noktası yoktur da ondan.Çemberin herhangi bir noktasını başlangıç noktası kabul ederiz ve bir kişiyi oraya oturturuz.Oysa son kişi, yani çemberin son noktası da kabul etsek sonuç değişmeyecekti. Buradan hareketle çemberin sonsuz noktalarından her biririnin içerisinde sonu ve bailangıcı taşıdığı sonucuna varabiliririz ki bu sana ve bana çok benziyor. Her gün hayatımızdaki bir nokta, son değil elbette geri kalan hayatımızın başlangıcı sadece... Sen benim çemberimdeki her noktada olacaksın, söylemiştim sana bir beyaz ten kokusu ile başladım dönüşe, sonsuza kadar yönü hep sana olacak bir dönüşe....

Bir beyaz ten kokusuyla başlıyorum dönüşe
Görünüşe göre çetin bir yol ya
Sonunda aynı beyaz ten ile olunca vuslat
Ve masallar dinlendirince
Dillendirince aşkı sabah yeliyle
Mahal yok ah vah etmeye
Beyaz tenin kokusuyla dönüş
Kurtuluş
Kendimden kendime...

Kapıda bir çocuk
İnatçı epey
Bir gösteriyor yüzünü
Bir saklanıyor
Fırtınalara gözkapakları siper
Hey Allah'ım
Cinsini sevdiğim cinsine çeker
Çocuğun saçlarının kıvrımında dönüyorum bir beyaz tene
Beyazla siyahı eritebilince aynı kapta sabah
Kim nasıl kim iyi kim beter kime ne
Dönüş hep ona hep o beyaz tene
Belki gelinlik belki kefen
Dönüş sana
Dönüş hep o beyaz tene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder