2 Mayıs 2013 Perşembe

Sarsılıyorum...


Sarsılıyorum…

Kar
Ilık
Düşüyor
Pencereme
Yanmak da
Var
Gözlerinde
Ben
Üşüyorum
Sarsılıyorum…

Tarifini
İstemiyorum
Acının
Biliyorum
Kendimi
Sancının
Terkisine
Bırakıyorum
Gitmesine
Ne
Desem
Az
Unutulmaz
Bakışları
Hatırlıyorum
Sarsılıyorum…

Yürüsem
Gider miydi
Bilmiyorum
Yürüsem
Gidebilir miydim
Bilmiyorum
Bir
Yanı başımda
İki
Biraz uzağımda
Üç
Gözlerim arkamda
Dört
Dikkat!
Kırmızı
Gidemiyorum
Sarsılıyorum…

Kavşak
Kalabalık
Tanıdık
Dünyanın
Etrafında
Dönüyorum
Sarsılıyorum
Bir
Gözlerim ufukta
İki
Biraz uzağımda
Üç
İşte
Duvarların arkasında
Dört
Durmalıyım
Duramıyorum
Sarsılıyorum…

Hep
Büyüktü
Yüksekti
Zihnimde
Son
Kez
Yükseliyor
Gözlerimde
Ben
Sadece
Bakıyorum
Sarsılıyorum…

Bir, iki, üç, dört, beş

Hangi acıyı seçeceğimi düşünüyorum
Hangi acıyı seçeceğimi
Hangi acıyı
Hangi…

Sarsılıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder