2 Eylül 2014 Salı

Fasılartesi

Ayvalık'ta bir yazlık sinema,
En ön koltukta sen ve ben,
Ayvalık bu mevsimde sıcaktır ama,
Bir serin düş sabahındayız sen ve ben.

Perdede izleri var bir eski şarkının,
İlk notasını tekrarlıyoruz sen ve ben ,
Girince eşiğinden bu eşsiz kapının,
Gül yaprakları topluyoruz sen ve ben.

Üsküdar Beşiktaş vapuru aheste,
Bir İstanbul yağmurunda ıslanıyoruz sen ve ben,
Martıların dilinde Bizans' tan kalma bir beste,
Her çığlıkta kendimizi buluyoruz sen ve ben.

Saat kulesi, güvercinler ve Körfez;
Birbirine dolanmış ellerimizle sen ve ben,
Bir çocuktur yazgımız kimse bilmez,
Güzden yaza dönmüşüz sen ve ben.

Uzaktadır vuslat elbet bilirim,
Hasreti anlatamam sana ben;
Sağım solum, derdim, dermanım, sevgilim;
Mutluluğa hapsolmuşuz sen ve ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder